Vliegveld Sydney

6 april 2019 - Sydney Airport, Australië

Hallooootjes,

Helaas, het zit er op voor onze Australiëreis.

Vanmorgen nog samen een ontbijtje genuttigd, alles verder ingepakt en opgeruimd. Hop de auto in en een minuut of 10 gereden naar het vliegveld. Op het vliegveld nog samen een bakkie gedaan en helaas afscheid moeten nemen. Was emotioneel. Nu wachten tot we kunnen boarden. Wij zijn van gate 63 naar gate 57 gestuurd. Denk dat we vertraging hebben maar we zitten comfortabel.

Wat hebben we een geweldige tijd gehad en wat hebben ze ons veel laten zien en veel uitgelegd over het land, de mensen, de afstanden en noem maar op.

Waar ik erg van op heb gekeken, en natuurlijk Gerda en Harry ook, is:

Enorm veel eten, ze gebruiken echt al het eten wat overgebleven is. Al is het op een andere dag. Het afval wordt gescheiden, de herbruikbare dingen zoals plastic, karton en ze hebben een bak met overige afval. De straten zijn superschoon. Niemand gooit afval op straat. Zelfs als er iemand op straat loopt die een papiertje ziet, die pakt het op. Hier kan Nederland echt iets van leren.

Wat ook vreemd is, is het fietsen en hardlopen op de snelweg. Erg gek gezicht. Natuurlijk heb je niet zoveel fietsers als bij ons. Wat ook raar is, is dat je je eigen alcoholische drankjes mee moet nemen in een restaurant. Niet allemaal hoor, maar de meeste wel. Je neemt het mee van huis of je koopt bij de supermarkt of lokale drankenzaak en neemt het in een papierenzak mee. Dit heeft met de vergunning te maken. Op de deur staat dan B.Y.O. (bring your own).

Verder hebben we een geweldige tijd gehad, veel gelachen, veel gezien. We zijn David & Lyn dankbaar voor wat ze voor ons gedaan hebben. Een tijd om nooit te vergeten......

Nu op naar Singapore voor de laatste dagen.

Liefs ..H&G&M

1. Stef&San:
    6 april 2019
    Was echt super om zo jullie vakantie mee te mogen maken. Kan me heel goed voorstellen dat het afscheid emotioneel was. Hele fijne vlucht en veel plezier nog in Singapore!
  2. Ron en Monique:
    6 april 2019
    Nogmaals.... dit pakken ze jullie niet meer af!!
    Goede vluchten terug 🛫🛬
  3. Fiona en Walter:
    6 april 2019
    Was een hele mooie vakantie zeg! Voor nu een hele goede reis, en nog paar fijne dagen in singapore....
  4. Debora & Marco, Tygo en Dennis:
    6 april 2019
    Een super mooie en leuke ervaring en vakantie die voor altijd in jullie gedachten zal blijven.
    Goede vlucht naar Singapore. Xxxx
  5. Nel Martin en Michel:
    6 april 2019
    Nou jullie hebben mooie herinneringen gemaakt om op terug te kijken, dat neemt niemand jullie meer af. Goede vlucht naar Singapore, en nog veel plezier daar geniet nog even. 😘😘👍👍🥂
  6. HEDY:
    6 april 2019
    Goede reis was heel fijn om de verhalen te lezen je hebt het super gedaan Miran bedankt liefs voor jullie ❤💋👍
  7. Rob, Maris en Laan:
    6 april 2019
    Dit is een reis om nooit meer te vergeten. ❤️❤️ Kan niet wachten om jullie weer te kunnen knuffelen. We hebben jullie zo gemist! En lana roept niet anders dan ik mis oma en opa 😂😂 xxxxx
  8. Manuela De Lange:
    7 april 2019
    Wat een avontuur en wat fijn dat wij zo ook mee konden genieten. Echt super leuk.
    Fijne terug reis!!