The End

9 april 2019 - Rijswijk, Nederland

Haloootjes,

Aan alles komt een eind. Helaas is onze Australië belevenis een herinnering geworden. Maar wat voor één!

De terugvlucht van Singapore naar Amsterdam is perfect verlopen. Alles netjes op tijd. We vertrokken gisteravond om 23.55 uur en kwamen hollandse tijd om 7.30 uur aan op Schiphol.

Onderweg was Harry, tja..wanneer niet, een roosje aan het vouwen tot de stewardes kwam. Ze zei in het Engels dat ze achter in het vliegtuig ook zo een roosje had gezien. De heenweg had Harry een stewardes een roosje gegeven en zei dat ze die ging bewaren. Toch leuk als Harry "herkend" wordt door een roosje. Een paar tellen later waren er twee stewardessen gebukt voor Harry omdat ze hadden gevraagd dit te leren. En dat vindt Harry natuurlijk niet erg. Misschien komt ie wel bij Hart van Nederland hahaha.

Tijdens de vlucht was Gerda niet heel lekker en heeft toch wel een paar uurtjes geslapen. Gelukkig niet gesnurkt.

Toen wij door de douane kwamen kregen wij een geweldige verrassing. We zagen Tygo en Lana met een spandoek staan. Dit was echt geweldig. En.... Iedereen was er, Dennis, Marco, Debora, Marissa, Jennefer en Dave en onze kleinste telg Zoë. Wat een gave verrassing. Echt heel leuk. Vier weken weg zonder je (klein)kinderen is best heel lang. Vervolgens zijn wij met z'n allen wat gaan drinken en eten bij het restaurant die over de weg is bij Schiphol.

Wij hebben de vakantie van onze leven gehad! Wat een ervaring is dit geweest. En wat een mooi land is dit. Lynette en David bedankt voor de goeie zorgen. Jullie zijn hele lieve mensen met een hart van goud!! Wij houden superveel van jullie Xxxx

Veel liefs,

Harry, Gerda en Miranda

1. Stef en san:
    Welkom thuis lieve Harry, Miranda en Gerda! 😘😘
  2. Debora & Marco, Tygo en Dennis:
    9 april 2019
    Aan al het mooie komt een einde, maar een reis die voor altijd in jullie geheugen gegrift zal staan/blijven. Dat kunnen ze jullie niet meer afpakken en....jullie kunnen zeggen dat jullie in Singapore en Australië zijn geweest :) en ook in heel veel luchtruimen zijn geweest ;)

Het was super leuk om de blogs van jullie reis te lezen, zo konden we jullie belevenissen "meemaken".

Nu weer acclimatiseren in het kleine kikkernederlandje. En fijn dat we jullie niet meer hoeven te missen ;)

Xxxx
  3. Ron en Monique:
    Welcome home 😘😘
  4. Nel Martin en Michel:
    9 april 2019
    Welkom thuis, dit neemt niemand jullie af, wat een geweldige ervaring, en super leuk om al die reisverslagen te lezen en die mooie foto's te zien waren we er toch een beetje bij bedankt daarvoor liefs Nel Martin en Michel 👍😘😘
  5. Corine Bonafini:
    9 april 2019
    Welkom thuis van jullie droomreis. Heel gaaf dat we dit mochten meemaken met jullie dankzij jullie blogs. Kom gauw langs om nog meer te horen.😘😘