Buurt verkennen

1 april 2019 - Merimbula, Australië

Halootjes,

Vandaag een rustig dagje gehad. Lekker beetje uitgeslapen, behalve ik natuurlijk, en buiten een heerlijk ontbijtje gegeten. Wat een lekkere dag was het. Rond de 24 graden en volop de zon met weinig wind.

Na het ontbijtje zijn we een stuk gaan wandelen rond het meer, waar Lyn aan het einde van de weg een frisse duik nam en langs de kant richting de open zee ging zwemmen. Wij liepen vanaf de kant over het strand gezellig mee.

Wat een mooi gebied is dit toch. Hier kom je echt tot rust en kan je genieten van het uitzicht. Wij kunnen nu begrijpen waarom ze al 30 jaar hier komen.

Lopend vanaf het einde van de rivier de bocht om naar de mooie ruige zee met een beetje blauw water met mooie witte golven. Alleen in de zomer en als er weinig wind is heeft de zee de kleur aqua. Maar hij was vandaag zeker ook mooi. Een stuk verder gelopen is Lyn weer het water in gedoken en zijn Gerda en ik even gaan liggen op het strand. Wat een heerlijkheid.

In de middag de auto in gedoken en aan de andere kant van de rivier de stad Merimbula bekeken. Heuvel op rijden (maar ook echt stijl) en heuvel af. De wegen zijn keurig onderhouden en de huizen, nou villa's, zijn allemaal anders gebouwd en liggen allemaal op verschillende hoogtes. Werkelijk schitterend gewoon. Ook nog even naar een volgende dorp gereden want ook daar heb je mooie stranden en vreselijk mooie huizen. Ik kan mij nog herinneren dat wij met volle trots onze kustlijn Scheveningen hebben laten zien. Nou wij schamen ons dood hahaha.

Na de bezichtigingen zijn we boodschapjes gaan doen en heeft Lyn een heerlijke ovenschotel gemaakt.

Was weer een fantastische dag!!!

Kijk maar naar de foto's....

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Nel Martin en Michel:
    1 april 2019
    Heerlijk hoor, ziet er geweldig genieten maar 👍😘😎
  2. Mamma Carlie:
    1 april 2019
    Gaaf hoor wat jullie allemaal meemaken!!!
  3. HEDY:
    Geweldig allemaal super mooi👍💋
  4. Ron en Monique:
    Geweldig! Enjoy 😎
  5. Stef en san:
    Ziet er inderdaad geweldig uit!! Lekker genieten nog! 😘
  6. Jolanda en thomas:
    1 april 2019
    wat geweldig !!om dit allemaal mee te maken,mooi land!! geniet ze nog xx
  7. Debora & Marco, Tygo en Dennis:
    2 april 2019
    Super gaaf en mooie foto's!