Merimbula

31 maart 2019 - Merimbula, Australië

Haloootjes,

Vandaag een korte blog. Vanmorgen om 9 uur in de auto gestapt om naar Merimbula te rijden. Hier blijven we 3 dagen. Merimbula ligt in New South Wales en Lyn en David gaan hier rond kerst elk jaar 3 weken heen en vieren ze kerst met het hele gezin. Ze komen hier al 30 jaar met de caravan. We kwamen rond 16.15 uur aan. Wat een mooie rit. Dwars door de bossen en door de bergen. Schitterend en wat een uitzicht!

Wat ook nog schitterend is, is het appartement. Super de luxe. Uitzicht op een rivier. Hier vermaken we ons wel. Eerst een beetje uitgepakt en toen naar de zee en het strand gelopen. Toen zijn we de camping opgelopen en lieten ze ons de plek zien waar ze al 30 jaar staan. Natuurlijk komt ze een oude bekende tegen die met haar vader Tony gewerkt heeft. Gelukkig maar heel even gepraat. Vervolgens heel even de auto in en naar de club gereden. Op de club komt David ook al jaren om te golfen. Dit is zijn mooiste golfparcour. Nou dat klopt ook want het is adembenemend. Hier lopen gewoon wilde kangaroes op. Wat is dat gaaf zeg!! Even onze ogen uitgekeken en toen een hapje gaan eten in een andere club. Heerlijk gegeten en het was gezellig joh om de praten met David en Lyn. Kijk maar naar de foto hahaha.

Nu eindelijk bankhangen en niks doen. Vroeg naar bed want ik denk dat we morgen weer een druk programma hebben, David en Lyn kennende. Maar wat weten ze veel, vertellen ze veel en leren we veel. Wat een schatten.....