Restday

17 maart 2019 - Newborough, Australië

Hello peoples,

Onze 1e nacht zit erop. We hebben allemaal heerlijk geslapen. Vandaag doen we even niks.

Natuurlijk was ik vroeg wakker en had de schrik van mn leven. Ik zocht het kettinkje om het rolgordijn in de keuken op te trekken en bam....het 1e gevaarte zat in mijn vizier.... een krekeltje maar een XL krekeltje natuurlijk. Ieuw... Gerda kreeg hem van Lyn op haar ontbijtbordje haha.

Vandaag genieten van de rust en een beetje hangen bij het zwembad. Vanavond gaat de bbq aan en wordt het vlees geroosterd. Ik heb een paar foto's toegevoegd van het zwembad en de bloemen en planten eromheen. Wij vermaken ons hier wel....

Oja ze hebben ook een "klein" autootje waar wij de buurt mee gaan verkennen.

1. Dave Jen en Zoë:
    17 maart 2019
    Wauuw. Wat mooi zeg. En iewwll die krekel, wacht maar dat is het begin van enge beesten haha..
  2. Fiona en Walter:
    Ziet er top uit! Hier alleen maar regen en wind....
  3. Ron en Monique:
    17 maart 2019
    Jullie hebben het getroffen zeg! Ik vraag me steeds af hoe zij zich oon NL gevoeld moeten hebben..... daar alle ruimte, alles in t groot..... hier alles op elkaar....
  4. Debora & Marco, Tygo en Dennis:
    Wow wat super mooi! Snap dat jullie kunnen genieten en doe dat vooral!
    Xxxx ly
  5. Ron en Monique:
    17 maart 2019
    Jullie hebben t getroffen zeg! Ik vraag mijzelf steeds af hoe zij zich hier in NL voelden....daar is alles ruimtelijk, alles in t groot... hier alles dicht op elkaar..... alles veel kleiner.....
  6. HEDY:
    Super mooi en die bloemen ook 😍
  7. Rob, Maris en Laan:
    Super gaaf. Jullie kunnen je zeker vermaken! Geweldig
  8. Jolanda en thomas:
    het ziet er allemaal geweldig uit!!!heel veel plezier!!!
  9. Nel Martin en Michel:
    18 maart 2019
    Gaaf hoor, ziet er super uit heel veel plezier en de groetjes aan die krekel 😂😂😘😘👌👌