Singapore

15 maart 2019 - Singapore, Singapore

Hallo allemaal,

Zojuist in het hotel gearriveerd. Wat is Singapore airlines toch een goed verzorgde maatschappij. Eten en drinken dat kan niet op. Heerlijk gegeten. Genoeg te doen, films, muziek, spelletjes doen op de tab....geweldig!

Alles is perfect gelopen. De koffers waren er nog sneller dan wij bij de band waren.

Bij de meetingpoint stond de chauffeur al klaar met een tab in zn hand met de naam Harold de Bruin.

Nu even niks doen......en misschien toch even proberen te slapen. Hoewel....wij zitten op 14 hoog!

Morgen het laatste stuk naar Lyn en David!!

Wat wel een gek gevoel is, is dat wij 11257 km (ongeveer) van iedereen vandaan zijn...poeh...en dan zijn wij er nog steeds niet...bleh...

Eerst even wat te drinken zoeken en dan even proberen te slapen. Truste en tot de volgende verslag.

1. Dave Jen en Zoë:
    Fijn zeg. 🥰
  2. Stef en san:
    Fijn om te horen. Fijne vlucht straks!😘
  3. Rob, Maris en Laan:
    15 maart 2019
    Ziet er mooi uit hoor. Fijn dat jullie het zo hebben ervaren! Xxxx
  4. HEDY:
    Gelukkig goed aangekomen
  5. HEDY:
    15 maart 2019
    Gelukkig goed aangekomenen love you ❤
  6. Debora & Marco, Tygo en Dennis:
    Fijn om te horen dat jullie de vliegreis positief hebben ervaren.
    Dat zelfde gevoel hebben wij ook...het blijft een beetje onwerkelijk dat het zo'n afstand is hè.
    Geniet nog even van Singapore en dan op naar Melbourne en naar David en Lynn en de rest van de familie!
    Veel plezier verder en geniet van alles!
    XXXX
  7. Ron en Monique:
    15 maart 2019
    Staat Singapore Airlines bekend om... maar t is altijd fijner om dat zelf ook zo te ervaren!
    Nog een fijne vlucht straks naar jullie eindbestemming! 😘