Up to Melbourne

16 maart 2019 - Singapore, Singapore

Halloooo iedereen,

Na een slechte nacht is het weer vliegdag. Iedereen denkt natuurlijk dat Harry aan het zagen was. Nou nee hoor, dit keer is het Gerda. Die heeft ongeveer een bos omgezaagd. Harry heeft tijdens dit spektakel een koker chips op, het restant cashewnoten, oreokoekjes en een flesje drinken op. Soms werd Gerda wakker en vroeg om de tijd, en snurkte weer verder hahaha.

We zitten nu te wachten tot we kunnen boarden. Alles is perfect verlopen. Deze mensen weten wel wat tijd is. Werden netjes op tijd opgehaald door de privé bus. Wel mijn ogen uitgekeken onderweg. Eerst kwam de krantenjongen op zijn fiets bij het hotel langs. Hij had een enorme losse stapel kranten los op zijn bagagedrager. En gewoon rijden over heuveltjes. Wij gebruiken fietstassen hahaha. En nog liggen er wel eens kranten op straat haha. Op de  highway rijden er fietsers. Ook dat kan blijkbaar. En als het nog niet genoeg is rijden er personen in korte broek, t-shirt en teenslippers op de motor. Alles kan en mag hier blijkbaar. De taxichauffeur zei wel dat er niet veel ongelukken gebeuren maar in de meeste gevallen zijn er kinderen bij betrokken. Dat komt omdat ze geen gordel op de achterbank hoeven te dragen. Levensgevaarlijk!.

Vanmiddag eindelijk de familie ontmoeten. We kijken er naar uit!