Melbourne

26 maart 2019 - Docklands, Australië

Halloootjes,

Vandaag zijn we richting Melbourne gegaan. Hier blijven we 3 nachten. Zijn om 9.15 uur weggereden. Onderweg een stop gemaakt bij Healesville Sanctuary. Een dierentuin waar je alleen Australische dieren hebt. Ook is het een soort van open dierentuin. De vogels zitten wel afgeschermd, maar niet in kooien. En er is geen glas waar wij doorheen hoeven te kijken. Ook de kangaroes kunnen het wandelpad waar wij moeten lopen, oversteken. Erg leuk. Was in de morgen best fris, maar in de middag trok de kou weg en maakte plaats voor het zonnetje. Een aantal Australische dieren zijn natuurlijk de Koala en de Kangaroe, maar ook de platypus (vogelbekdier), de Kookaburra, een aantal roofvogels en papagaaien en de boomkangaroe.

Om een uurtje of 15.30 uur richting Melbourne gereden. Maar omdat het toch wel druk was, waren we eigenlijk te laat om de sleutel aan te nemen in het appartement. Dus moesten we door de drukte naar een ander deel van Melbourne om op het hoofdkantoor de sleutel daar op te halen. Was David niet zo blij mee. Maar goed. We hadden hem toch wel nodig om binnen te komen.

Het ziet er erg fraai uit het appartement. Was wel iets minder goed onderhouden, erg zonde.

We hadden met Paul en Nicky afgesproken om nog een hapje te gaan eten. Zij zijn voor de bruiloft overgevlogen van Brisbane naar Melbourne en verbleven in het appartement van Fi en Brae. Die waren een paar dagen op honeymoon. Paul is de broer van David. Zij hebben 4 kinderen waarvan er 1 in Melbourne woont en werkt. Zach was ook gezellig mee. En Sarah was ook mee. Die woont en werkt in een ziekenhuis als kinderverpleegkundige in Brisbane.

Na deze gezelligheid zijn we naar het casino gelopen om daar eens te kijken. Kijken hoor, wij houden allemaal niet van gokken. Wel erg mooi en supergroot.

Toen weer met de tram naar het appartement. Was een drukke maar leuke en gezellige dag.

Wat er morgen op het programma staat weten we niet. David en Lyn wijzigen elke minuut haha.

Wij gaan slapen, welterusten allemaal. Tot de volgende blog.

Ps...vergeet de foto's niet te bekijken van vandaag

1. Manuela De Lange:
    26 maart 2019
    Weer een leuke dag..... jullie komen bekaf terug hahaha
    En wat een leuke foto s. Zien we ook nog een neetje Australië. Veel plezier weer😘
  2. Debora & Marco, Tygo en Dennis:
    26 maart 2019
    Weer een leuke dag en avond achter de rug. Super leuk om te lezen allemaal!
    Veel plezier verder in Melbourne!
  3. Nel Martin en Michel:
    26 maart 2019
    En weer geweldige foto's leuk hoor en wat een belevenis voor jullie geweldig 😘👌
  4. Ron en Monique:
    26 maart 2019
    Super! Inderdaad heel leuk om t op afstand met jullie te herbeleven 😉
  5. Rob, Maris en Laan:
    26 maart 2019
    Heel gaaf 😍 Jullie zien echt zulke mooie dingen. Kicke om vanuit hier te lezen en te zien. Ik heb me echt al een aantal keer rot gelachen om je verhalen! Mis jullie en veel plezier nog xxxx